Zastępca Naczelnika Wydziału- oferta pracy
Komendant Powiatowy Policji w Piasecznie poszukuje kandydata/ki na stanowisko Zastępcy Naczelnika Wydziału Wspomagającego. Szczegóły w poniższej ofercie.
ZASTĘPCA NACZELNIKA WYDZIAŁU
do spraw koordynacji i nadzoru zadań realizowanych przez Zespół Administracyjno-Gospodarczy i Zespół Informatyki Wydziału Wspomagającego Komendy Powiatowej Policji
w Piasecznie.
Miejsce pracy: 05-500 Piaseczno, ul. Kościelna 3
Czym będziesz się zajmować:
OSOBA NA TYM STANOWISKU:
-
wspomaga Naczelnika Wydziału Wspomagającego w zarządzaniu i nadzorze nad realizacją zadań oraz pracą poszczególnych pracowników w celu prawidłowego funkcjonowania Wydziału Wspomagającego,
-
planuje, organizuje, nadzoruje oraz ustala hierarchię wykonywanych zadań przez pracowników Zespołu Administracyjno-Gospodarczego i Zespołu Informatyki Wydziału Wspomagającego w celu uwzględnienia ich ważności, sposobu i terminu realizacji oraz zapewnienia prawidłowej obsługi policjantów i pracowników w wymienionym zakresie,
-
sporządza karty opisu stanowisk pracy, zakresy czynności oraz ocenę okresową i pierwszą pracowników Zespołu Administracyjno-Gospodarczego i Zespołu Informatyki Wydziału Wspomagającego zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz sporządza wnioski awansowe, finansowe o zmianę składników uposażenia, wyróżnienia lub ukarania celem podnoszenia jakości i efektywności pracy pracowników oraz zwiększenia poziomu motywacji,
-
sprawuje funkcję administratora merytorycznego i administratora organizacyjnego dla systemu PUE MANDATY.MF.GOV.PL w celu prawidłowości działania aplikacji oraz nadzoruje realizację zadań w aplikacji PAP (Pakiet Aplikacji Policyjnych) w zakresie działania ww. w celu prawidłowości dokonywania rejestracji,
-
współpracuje z lokalnym administratorem merytorycznym Podsystemu Środki Trwałe/Gospodarka Materiałowa (SWOP), zapoznaje z dokumentacją SWOP Podsystemu ŚT/GM, nadzoruje realizację zadań przez koordynatorów poszczególnych modułów SWOP w celu przestrzegania zasad ochrony danych osobowych oraz zapewnienia prawidłowej eksploatacji systemu,
-
sprawuje nadzór nad terminowym wykonywaniem badań okresowych, kontrolnych
i wstępnych pracowników Zespołu Administracyjno-Gospodarczego i Zespołu Informatyki Wydziału Wspomagającego w celu ustalenia przeciwwskazań zdrowotnych na zajmowanym stanowisku oraz ustala indywidualny program rozwoju zawodowego
w służbie cywilnej w celu podniesienia kwalifikacji pracownikom ww. zespołów, -
sprawuje funkcję lokalnego administratora merytorycznego dla systemu „e-poczta”
w celu sprawowania merytorycznego nadzoru nad funkcjonowaniem systemu w KPP
w Piasecznie, -
sporządza projekty porozumień, umów darowizn oraz wniosków o wyrażenie zgody na przyjęcie darowizny, prowadzi rejestr zawartych porozumień i umów w celu nadzoru, wykorzystania i rozliczenia środków z zawartych umów i porozumień.
Kogo poszukujemy
POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne)
-
wykształcenie: wyższe
-
doświadczenie zawodowe powyżej 1 roku w obszarze nadzoru nad pracownikami lub powyżej 4 lat w administracji
-
umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
-
umiejętność kierowania zespołem
-
umiejętność rozwiązywania problemów interpersonalnych
-
umiejętność podejmowania decyzji
-
umiejętność działania w sytuacjach stresowych i pod presją czasu
-
komunikatywność
-
dyskrecja
-
lojalność
-
dyscyplina
-
dokładność
-
odpowiedzialność
-
dyspozycyjność
-
znajomość ustawy o Policji, ustawy o służbie cywilnej oraz przepisów wykonawczych
-
znajomość przepisów prawa pracy
-
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
-
posiadanie obywatelstwa polskiego
-
korzystanie z pełni praw publicznych
-
nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe)
-
wykształcenie: wyższe magisterskie
-
doświadczenie zawodowe powyżej 1 roku na stanowisku kierowniczym w administracji
-
poświadczenie bezpieczeństwa „ściśle tajne”
-
znajomość zasad funkcjonowania jednostki Policji
-
prawo jazdy kat. B
Co oferujemy
-
dofinansowanie do wypoczynku pracowników
-
dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
-
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu-złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
-
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
-
praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy
-
oświetlenie naturalne i sztuczne
-
miejsce pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze
-
budynek częściowo spełnia wymogi architektoniczne dla osób niepełnosprawnych tj. na zewnątrz i wewnątrz budynku znajduje się winda, wewnątrz budynku można swobodnie poruszać się, jest odpowiednia szerokość drzwi i ciągów komunikacyjnych, brak progów
-
na pierwszym piętrze, gdzie usytuowane jest miejsce pracy brak pomieszczenia sanitarno-higienicznego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych
-
brak oznaczeń i specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym
-
w budynku nie występują szkodliwe, czy niebezpieczne warunki pracy
Dodatkowe informacje
-
Oświadczenie podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
-
Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
-
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty
i własnoręcznie podpisane oświadczenia. -
Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
-
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
-
Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, CV oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą oraz własnoręcznie podpisane. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu tj. do Komendy Powiatowej Policji
w Piasecznie). -
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie naboru. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze
4 572,93 zł wynikające z mnożnika 2,2505 kwoty bazowej + dodatek stażowy (max do 20%). -
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (47) 72-45-288 w godz. 8.00 – 16.00.
-
Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.
-
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
PLANUJEMY NASTĘPUJĄCE METODY/TECHNIKI NABORU:
-
weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych,
-
analiza ofert spełniających wymagania formalne,
-
rozmowa kwalifikacyjna ze sprawdzianem wiedzy/umiejętności.
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
-
CV i list motywacyjny
-
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
-
kopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego
powyżej 1 roku w obszarze nadzoru nad pracownikami lub powyżej 4 lat w administracji (np. świadectwa pracy, zakres czynności, opisy stanowisk pracy, zaświadczenie
o zatrudnieniu itp.) -
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu naboru
-
kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dn. 5 sierpnia
2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 742) -
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
-
oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu
w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów -
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
-
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego tj. powyżej 1 roku na stanowisku kierowniczym
w administracji (np. świadectwa pracy, zakres czynności, opisy stanowisk pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu itp.) -
kopia prawa jazdy kat. B lub oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
Terminy i miejsce składania dokumentów:
-
Dokumenty należy złożyć do 07.06.2021 r.
-
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
-
Miejsce składnia dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
ul. Kościelna 3
05-500 Piaseczno
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniu dyrektywy 95/46/WE (RODO).
-
Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Piasecznie ul. Kościelna 3, 05-500 Piaseczno
-
Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kpp_piaseczno@ksp.policja.gov.pl lub listownie: Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie ul. Kościelna 3, 05-500 Piaseczno
-
Cel przetwarzania danych: przeprowadzanie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
-
Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
-
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata,
w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji -
Uprawnienia:
-
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
-
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
-
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
-
prawo do usunięcia danych osobowych;
-
-
żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
-
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
-
Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
-
art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw.
z art. 6 ust. 1 lit. c RODO; -
art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
-
Informacje o wymogu podania danych:
-
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
-
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody
w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać
w dowolnym czasie. -
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
-
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane