Starszy referent
Komendant Powiatowy Policji w Piasecznie poszukuje 1 kandydata/kandydatki w pełnym wymiarze czasu pracy na stanowisko starszy referent do spraw wprowadzania informacji do policyjnych i pozapolicyjnych baz danych w Zespole Informatyki Wydziału Wspomagającego Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie
Miejsce pracy: 05-500 Piaseczno, ul. Kościelna 3
Czym będziesz się zajmować
OSOBA NA TYM STANOWISKU:
-
wprowadza dane (m. in. meldunki, karty informacyjne, decyzje, orzeczenia, postanowienia), rejestruje w systemie KSIP oraz sprawdza i udziela informacji w oparciu
o policyjne i pozapolicyjne bazy danych w celu dostarczenia ogólnopolskiej informacji funkcjonariuszom Policji, -
weryfikuje dane na meldunkach o przestępstwie, przestępcach, wykroczeniach pod kątem prawidłowości zapisów, modyfikuje zauważone błędy, uzupełnia brakujące informacje w granicach obowiązujących przepisami w celu zapewnienia spójności danych w policyjnych i pozapolicyjnych bazach danych,
-
weryfikuje rejestracje wprowadzone do KSIP (np. zatrzymani, rejestracja postępowań, przestępstw, rejestracje procesowe, dozory, areszty, wydarzenia, imprezy masowe) w celu zapewnienia spójności danych w policyjnych i pozapolicyjnych bazach danych,
-
realizuje zadania lokalnego administratora merytorycznego KSIP i CEL w celu zapewnienia prawidłowej eksploatacji systemów, zgodnie z celami przetwarzania danych osobowych,
-
sporządza wnioski o nadanie, modyfikację lub odebranie uprawnień do policyjnych
i pozapolicyjnych baz danych użytkownikom jednostek i komórek organizacyjnych. Weryfikuje przydzielone uprawnienia. Prowadzi centralną ewidencję uprawnień
i upoważnień w celu zapewnienia zgodności wprowadzanych danych do policyjnych baz danych, -
wykonuje czynności zlecone przez inne komórki organizacyjne – sprawdzenia w PESEL, CEPIK, Regon, KRS w celu dostarczenia informacji,
-
sprawdza zdarzenia podobne i przestępców oraz pojazdy po niepełnych danych dla celów rozpoznania policyjnego,
-
archiwizuje dane informatyczne w celu przekazania do składnicy akt zgodnie
z obowiązującymi przepisami.
Kogo poszukujemy
POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne)
-
wykształcenie: średnie lub średnie branżowe
-
doświadczenie zawodowe powyżej 1 roku w obszarze informatycznym lub powyżej 4 lat
w administracji -
umiejętność wykorzystania systemów informatycznych
-
umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
-
umiejętność interpretacji przepisów
-
umiejętność pracy w zespole
-
umiejętność organizowania pracy własnej
-
komunikatywność
-
odpowiedzialność
-
posiadanie obywatelstwa polskiego
-
korzystanie z pełni praw publicznych
-
nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe)
-
wykształcenie: wyższe
-
doświadczenie zawodowe powyżej 2 lat w obszarze informatycznym lub powyżej 4 lat
w administracji -
poświadczenie bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności „poufne”
-
znajomość zasad funkcjonowania jednostki Policji
-
umiejętność działania w sytuacjach stresowych
-
zdolność analitycznego myślenia
Co oferujemy
-
dofinansowanie do wypoczynku pracowników
-
dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
-
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu-złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
-
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
-
praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy
-
oświetlenie naturalne i sztuczne
-
miejsce pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze
-
budynek częściowo spełnia wymogi architektoniczne dla osób niepełnosprawnych tj. na zewnątrz i wewnątrz budynku znajduje się winda, wewnątrz budynku można swobodnie poruszać się, jest odpowiednia szerokość drzwi i ciągów komunikacyjnych, brak progów
-
na pierwszym piętrze, gdzie usytuowane jest miejsce pracy brak pomieszczenia sanitarno-higienicznego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych
-
brak oznaczeń i specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym
-
w budynku nie występują szkodliwe, czy niebezpieczne warunki pracy
Dodatkowe informacje
-
Oświadczenie podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
-
Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
-
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty
i własnoręcznie podpisane oświadczenia. -
Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
-
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
-
Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, CV oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą oraz własnoręcznie podpisane. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu tj. do Komendy Powiatowej Policji
w Piasecznie). -
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie naboru. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze
3 233,05 zł wynikające z mnożnika 1,5911 kwoty bazowej + dodatek stażowy (max do 20%). -
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (47) 72-45-288 w godz. 8.00 – 16.00.
-
Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności „poufne” lub potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.
-
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
PLANUJEMY NASTĘPUJĄCE METODY/TECHNIKI NABORU:
-
weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych,
-
analiza ofert spełniających wymagania formalne,
-
rozmowa kwalifikacyjna ze sprawdzianem wiedzy.
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
-
CV i list motywacyjny
-
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
-
kopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego
powyżej 1 roku w obszarze informatycznym lub powyżej 4 lat w administracji (np. świadectwa pracy, zakres czynności, opisy stanowisk pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu itp.) -
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu naboru
-
kopia poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dn. 5 sierpnia
2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 742) -
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
-
oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu
w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów -
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
-
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego tj. powyżej 2 lat w obszarze informatycznym lub powyżej
4 lat w administracji (np. świadectwa pracy, zakres czynności, opisy stanowisk pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu itp.)
Terminy i miejsce składania dokumentów:
-
Dokumenty należy złożyć do 18.10.2021 r.
-
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
-
Miejsce składnia dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
ul. Kościelna 3
05-500 Piaseczno
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniu dyrektywy 95/46/WE (RODO).
-
Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Piasecznie ul. Kościelna 3, 05-500 Piaseczno
-
Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kpp_piaseczno@ksp.policja.gov.pl lub listownie: Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie ul. Kościelna 3, 05-500 Piaseczno
-
Cel przetwarzania danych: przeprowadzanie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
-
Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
-
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata,
w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji -
Uprawnienia:
-
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
-
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
-
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
-
prawo do usunięcia danych osobowych;
-
-
żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
-
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
-
Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
-
art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw.
z art. 6 ust. 1 lit. c RODO; -
art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
-
Informacje o wymogu podania danych:
-
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
-
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody
w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać
w dowolnym czasie. -
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
-
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane