Aktualności

Piaseczyńscy policjanci wzięli udział w targach pracy

Data publikacji 30.09.2024

Jakie warunki musi spełnić kandydat na policjanta? Jak przebiegają poszczególne etapy rekrutacji? Na te i wiele innych pytań odpowiedzieli piaseczyńscy dzielnicowi oraz przedstawicielka kadr, podczas targów pracy.

Zawód policjanta to wyzwania, a jednocześnie marzenie wielu młodych ludzi. Z pewnością jest to ciekawa praca, w której każdy może znaleźć miejsce dla siebie, gdzie jego umiejętności i zdobyta wiedza pomogą podnieść poziom bezpieczeństwa obywateli. W tej służbie zakres zadań jest bardzo szeroki, a jej różnorodność umożliwia realizację różnych pasji i ambicji. Tu z pewnością każdy znajdzie miejsce dla siebie wykorzystując swoją wiedzę, umiejętności i doświadczenie, aby realizować nasze główne hasło #POMAGAMYICHRONIMY.

W minionym tygodniu przedstawiciele piaseczyńskiej komendy wzięli udział w Targach Pracy zorganizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie. Ideą przewodnią przedsięwziecia była promocja najbardziej przedsiębiorczych firm oferujących nowe miejsca pracy i udzielenie chętnym kompleksowej pomocy w znalezieniu najlepszych pracodawców. Targi miały także na celu ukazanie nowych perspektyw oraz trendów na rynku pracy.

Dużym zainteresowaniem, zwłaszcza wśród młodzieży, cieszyło się również policyjne stanowisko. Zainteresowani pracą w naszej formacji, mieli możliwość porozmawiania z funkcjonariuszami pełniącymi na codzień służbę na stanowisku dzielnicowego, a także przedstawicielką kadr. Wszyscy chętni, mogli uzyskać informacje dotyczące wymagań jakie musi spełnić kandydat do służby, a także zapoznać się z poszczególnymi etapami rekrutacji.

Więcej informacji na temat naboru do służby w Policji można znaleźć w Poradnik dla kandydata.

Masz pytania – dzwoń 47 72 45 214 – policjanci i pracownicy Zespołu Kadr i Szkolenia Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie - chętnie odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.

 

st. asp. Magdalena Gąsowska/ks

 

Powrót na górę strony