OGŁOSZENIE NR 3
KOMENDANTA POWIATOWEGO POLICJI W PIASECZNIE z dnia 27 września 2011 roku w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko zastępcy komendanta Komisariatu Policji w Lesznowoli Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie
OGŁOSZENIE NR 3
KOMENDANTA POWIATOWEGO POLICJI
W PIASECZNIE
z dnia 27 września 2011 roku
w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko
zastępcy komendanta Komisariatu Policji w Lesznowoli
Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie
§ 1
W celu dokonania doboru na wakujące stanowisko zastępcy komendanta Komisariatu Policji w Lesznowoli Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.
O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze:
-
pełniący służbę w Policji;
-
spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych
i stażu służby określone przepisami § 3 - 5, 6 pkt 2, § 7 oraz tabeli 1 wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji - l.p. 14 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych
i Administracji z dnia 19 czerwca 2007 roku w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz. U. z 2007 roku, Nr 123, poz. 857 ze zmianami). -
Pożądane jest również:
-
-
wykształcenie z zakresu prawa lub organizacji, zarządzania lub organizacji
i zarządzania albo ukończenie studiów podyplomowych, przeszkolenia lub kursu
z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi; -
posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę państwową oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”;
-
znajomość języka obcego;
-
doświadczenie na stanowiskach kierowniczych.
-
§ 2
-
Oferty kandydatów winny zawierać:
-
CV i list motywacyjny,
-
kserokopię ostatniej opinii służbowej kandydata potwierdzoną za zgodność z oryginałem,
-
pisemną koncepcję pracy na stanowisku, do którego aplikuje kandydat (koncepcja powinna zostać opracowana dla stanowiska objętego postępowaniem kwalifikacyjnym, w oparciu o obowiązujące akty prawne, w tym regulamin jednostki organizacyjnej Policji oraz szczegółowy zakres zadań komórek. Materiał nie powinien przekraczać 10 stron, napisanych czcionką Arial 12, interlinia 1.5, marginesy standardowe 2,5 cm.)
-
pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej prowadzonej na zasadach
i w trybie określonym przez zarządzającego postępowanie kwalifikacyjne, -
potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby,
-
kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu),
-
kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu).
-
Oferty kandydatów, o których mowa w ust. 1 winny być złożone w zabezpieczonej przed otwarciem kopercie z dopiskiem „Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko zastępcy komendanta Komisariatu Policji w Lesznowoli Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie”.
-
Koperty, o których mowa w ust. 2 będą otwierane komisyjnie.
§ 3
Zarządzający postępowanie kwalifikacyjne w drodze decyzji powoła komisję do przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego. Prace komisji prowadzone są na podstawie Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji.
§ 4
Zakres podstawowych zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym (wynikający z karty opisu stanowiska pracy).
-
organizacja pracy w nadzorowanych komórkach Komisariatu;
-
zastępowanie komendanta Komisariatu Policji podczas w czasie i zakresie uzgodnionym
z Komendantem Powiatowym Policji w Piasecznie -
planuje, organizuje i koordynuje wykonywanie zadań przez nadzorowane komórki organizacyjne komisariatu;
-
wykonuje określone w odrębnych przepisach uprawnienia i obowiązki przełożonego
w stosunku do podległych policjantów i pracowników Policji; -
sporządza karty opisu stanowiska pracy dla podległych policjantów i pracowników;
-
wyznacza policjantów lub pracowników Policji uprawnionych do koordynowania pracy
w zespołach etatowych i wykonywania zadań kierownika komórki organizacyjnej; -
odpowiada za doskonalenie umiejętności zawodowych podległych funkcjonariuszy w zakresie praktycznego rozwiązywania problemów wyłaniających się z prowadzonych postępowań przygotowawczych lub innych zleconych czynności procesowych, podczas prowadzonych szkoleń.
§ 5
Oferty, z podaniem adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy składać
w sekretariacie Zespołu Prezydialnego Wydziału Wspomagającego Komendy Powiatowej Policji
w Piasecznie ul. Kościelna 3, 05-550 Piaseczno w terminie do dnia 10 października 2011 roku.
Dodatkowe informacje dotyczące postępowania kwalifikacyjnego można uzyskać
w Zespole ds. Kadr i Szkolenia Wydziału Wspomagającego Komendy Powiatowej Policji
w Piasecznie, tel. 60-45-214.
§ 6
Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 10 listopada 2011 roku.
KOMENDANT POWIATOWY POLICJI
W PIASECZNIE
mł. insp. Witold WÓJCICKI