Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Praca

Data publikacji 28.09.2015

KOMENDANT POWIATOWY POLICJI W PIASECZNIE poszukuje 1 kandydata /ki/ w pełnym wymiarze czasu pracy na stanowisko STARSZEGO TECHNIKA ZESPOŁU ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZEGO W WYDZIALE WSPOMAGAJĄCYM KPP w Piasecznie.

KOMENDANT POWIATOWY POLICJI W PIASECZNIE

poszukuje 1 kandydata /ki/ w pełnym wymiarze czasu pracy na stanowisko

STARSZEGO TECHNIKA ZESPOŁU ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZEGO
W WYDZIALE WSPOMAGAJĄCYM

Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.:

  • Koordynowanie i nadzór nad obsługą techniczną sprzętu transportowego KPP w Piasecznie oraz podległych jednostek organizacyjnych. Czuwanie nad prawidłowym eksploatowaniem sprzętu poprzez planowanie i uzgadnianie ze Stacją Obsługi Pojazdów KSP oraz stacjami „zewnętrznymi” terminów wykonania obsługi technicznej pojazdów, obsług sezonowych, przeglądów gwarancyjnych, wymaganych wizyt serwisowo-kontrolnych, napraw powypadkowych i innych czynności techniczno serwisowych pojazdów służbowych;
  •  prowadzenie ewidencji zużytego paliwa, wydawanie i comiesięczne rozliczanie kart pracy pojazdów służbowych:
  •  rozwożenie poczty i dokumentacji do KSP i innych podmiotów w zależności od potrzeb.

Wymagania konieczne:

  •  wykształcenie średnie;
  •  prawo jazdy kat. B;
  •  2 lata stażu pracy w administracji lub pracy biurowej;
  •  obsługa komputera;
  •  umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  •  umiejętność komunikowania się;
  •  umiejętność negocjacji;
  •  pracy zespołowej;
  •  współpracy;
  •  interpretacji przepisów;
  •  szybkiego działania i podejmowania decyzji.

Wymagania pożądane:

  •  3 lata stażu pracy o podobnym charakterze;
  •  obsługa komputera (systemu operacyjnego Windows, programów pakietu Microsoft Office);
  •  obsługa poczty elektronicznej, Internet.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  •  życiorys i list motywacyjny;
  •  oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
  •  oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  •  oświadczenia kandydata o nieskazaniu wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  •  kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  •  kopie dokumentów potwierdzające posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  •  kopię poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzanie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228).

Inne dokumenty i oświadczenia:

  •  kopię dokumentów potwierdzające posiadanie stażu pracy (kopię świadectw pracy, zakresy obowiązków, zaświadczenia o zatrudnieniu itp.).

Dokumenty należy przesłać do dnia 15.10.2015 roku na adres:
Zespół ds. Kadr i Szkolenia
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
ul. Kościelna 3
05-500 Piaseczno
 

Inne informacje:

Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub listownie (decyduje data wpływu do urzędu). Wszystkie wymagane oświadczenie należy podpisać własnoręcznie. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o etapie dalszego naboru. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych nie będą brane pod uwagę. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Proponowane wynagrodzenie brutto 1.895 zł. + dodatek stażowy. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 60-45-288.

Powrót na górę strony