Praca
KOMENDANT POWIATOWY POLICJI W PIASECZNIE poszukuje 1 kandydata /ki/ w pełnym wymiarze czasu pracy na stanowisko STARSZEGO TECHNIKA ZESPOŁU ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZEGO W WYDZIALE WSPOMAGAJĄCYM KPP w Piasecznie.
KOMENDANT POWIATOWY POLICJI W PIASECZNIE
poszukuje 1 kandydata /ki/ w pełnym wymiarze czasu pracy na stanowisko
STARSZEGO TECHNIKA ZESPOŁU ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZEGO
W WYDZIALE WSPOMAGAJĄCYM
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.:
- Koordynowanie i nadzór nad obsługą techniczną sprzętu transportowego KPP w Piasecznie oraz podległych jednostek organizacyjnych. Czuwanie nad prawidłowym eksploatowaniem sprzętu poprzez planowanie i uzgadnianie ze Stacją Obsługi Pojazdów KSP oraz stacjami „zewnętrznymi” terminów wykonania obsługi technicznej pojazdów, obsług sezonowych, przeglądów gwarancyjnych, wymaganych wizyt serwisowo-kontrolnych, napraw powypadkowych i innych czynności techniczno serwisowych pojazdów służbowych;
- prowadzenie ewidencji zużytego paliwa, wydawanie i comiesięczne rozliczanie kart pracy pojazdów służbowych:
- rozwożenie poczty i dokumentacji do KSP i innych podmiotów w zależności od potrzeb.
Wymagania konieczne:
- wykształcenie średnie;
- prawo jazdy kat. B;
- 2 lata stażu pracy w administracji lub pracy biurowej;
- obsługa komputera;
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
- umiejętność komunikowania się;
- umiejętność negocjacji;
- pracy zespołowej;
- współpracy;
- interpretacji przepisów;
- szybkiego działania i podejmowania decyzji.
Wymagania pożądane:
- 3 lata stażu pracy o podobnym charakterze;
- obsługa komputera (systemu operacyjnego Windows, programów pakietu Microsoft Office);
- obsługa poczty elektronicznej, Internet.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
- oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenia kandydata o nieskazaniu wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzające posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- kopię poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzanie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228).
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopię dokumentów potwierdzające posiadanie stażu pracy (kopię świadectw pracy, zakresy obowiązków, zaświadczenia o zatrudnieniu itp.).
Dokumenty należy przesłać do dnia 15.10.2015 roku na adres:
Zespół ds. Kadr i Szkolenia
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
ul. Kościelna 3
05-500 Piaseczno
Inne informacje:
Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub listownie (decyduje data wpływu do urzędu). Wszystkie wymagane oświadczenie należy podpisać własnoręcznie. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o etapie dalszego naboru. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych nie będą brane pod uwagę. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Proponowane wynagrodzenie brutto 1.895 zł. + dodatek stażowy. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 60-45-288.