Oferta pracy
Poszukujemy kandydata/ki na stanowisko osoby odpowiedzialnej za utrzymanie czystości na terenie Komendy Powiatowej Policji. Dokumenty należy przesyłać do dnia 10 czerwca br. na adres Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie ul. Kościelna 3 05- 500 Piaseczno
KOMENDANT POWIATOWY POLICJIW PIASECZNIE
poszukuje 1 kandydata /ki/ na stanowisko
SPRZĄTACZKA
w pełnym wymiarze czasu pracy
DO KOMENDY POWIATOWEJ POLICJI W PIASECZNIE
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- sprzątanie wszystkich pomieszczeń w budynku Komendy oraz zewnętrznych i wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i tarasów;
- kompleksowe sprzątanie pomieszczeń dla osób zatrzymanych (PDOZ) wraz z jego wyposażeniem (zgodnie z wymaganym stanem sanitarnym) w tym sprzątanie po dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji aresztów;
- sprzątanie sanitariatów wraz z wyposażeniem;
- czyszczenie widny oraz platformy dla osób niepełnosprawnych;
- mycie wyposażenia pokoi socjalnych (lodówka, kuchnie mikrofalowe itp.);
- mycie okien w zależności od potrzeb;
- czyszczenie dywanów/wykładzin, tapicerek (krzesła, fotele);
- opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymianą worków oraz wynoszenie ich do kontenerów na zewnątrz;
- usuwanie innych miejscowych zabrudzeń;
- czyszczenie urządzeń biurowych wraz z ich konserwacją;
- dbanie o powierzone mienie i prawidłowe jego eksploatowanie;
- dbanie o rośliny ustawione w pomieszczeniach Komendy;
- zgłaszanie wszelkiego rodzaju braków, usterek, uszkodzeń zauważonych w sprzątanych pomieszczeniach;
- przestrzeganie ustalonych zasad organizacji i dyscypliny pracy na terenie Komendy.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie podstawowe;
- umiejętność organizacji pracy własnej;
- odpowiedzialność;
- rzetelność;
- sumienność;
- dyskrecja
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie zawodowe;
- staż pracy - 6 miesięcy na podobnym stanowisku;
- komunikatywność
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
- oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- świadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
kopie dokumentów potwierdzających posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- kopia dowodu osobistego.
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie 6 miesięcy stażu pracy o podobnym charakterze (np. świadectwa pracy, zakres czynności, opisy stanowisk pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu itp.).
Dokumenty należy przesłać do dnia 10.06.2016 roku na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
ul. Kościelna 3
05-500 Piaseczno
Inne informacje:
Aplikacje nie kompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu). Dokumenty w tym oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie naboru. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjne zniszczone. Proponowane wynagrodzenie 1.850,00 zł brutto. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. telefonu: (22) 60-45-288.