Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Oferta pracy

Data publikacji 19.05.2016

Poszukujemy kandydata/ki na stanowisko osoby odpowiedzialnej za utrzymanie czystości na terenie Komendy Powiatowej Policji. Dokumenty należy przesyłać do dnia 10 czerwca br. na adres Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie ul. Kościelna 3 05- 500 Piaseczno

 

KOMENDANT POWIATOWY POLICJIW PIASECZNIE

 

poszukuje 1 kandydata /ki/ na stanowisko

 

SPRZĄTACZKA

 

w pełnym wymiarze czasu pracy

 

DO KOMENDY POWIATOWEJ POLICJI W PIASECZNIE

 

Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej  na tym stanowisku  będzie należało:

  • sprzątanie wszystkich pomieszczeń w budynku Komendy oraz zewnętrznych i wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i tarasów;
  • kompleksowe sprzątanie pomieszczeń dla osób zatrzymanych (PDOZ) wraz z jego wyposażeniem (zgodnie z wymaganym stanem sanitarnym) w tym sprzątanie po dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji aresztów;
  • sprzątanie sanitariatów wraz z wyposażeniem;
  • czyszczenie widny oraz platformy dla osób niepełnosprawnych;
  • mycie wyposażenia pokoi socjalnych (lodówka, kuchnie mikrofalowe itp.);
  • mycie okien w zależności od potrzeb;
  • czyszczenie dywanów/wykładzin, tapicerek (krzesła, fotele);
  • opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymianą worków oraz wynoszenie ich do kontenerów na zewnątrz;
  • usuwanie innych miejscowych zabrudzeń;
  • czyszczenie urządzeń biurowych wraz z ich konserwacją;
  • dbanie o powierzone mienie i prawidłowe jego eksploatowanie;
  • dbanie o rośliny ustawione w pomieszczeniach Komendy;
  • zgłaszanie wszelkiego rodzaju braków, usterek, uszkodzeń zauważonych w sprzątanych pomieszczeniach;
  • przestrzeganie ustalonych zasad organizacji i dyscypliny pracy na terenie Komendy.

 

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie podstawowe;
  • umiejętność organizacji pracy własnej;
  • odpowiedzialność;
  • rzetelność;
  • sumienność;
  • dyskrecja

 

Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie zawodowe;
  • staż pracy - 6 miesięcy na podobnym stanowisku;
  • komunikatywność

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny;
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
  • oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • świadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;

kopie dokumentów potwierdzających posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;

  • kopia dowodu osobistego.

 

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopie dokumentów potwierdzających posiadanie 6 miesięcy stażu pracy o podobnym charakterze (np. świadectwa pracy, zakres czynności, opisy stanowisk pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu itp.).

 

Dokumenty należy przesłać do dnia 10.06.2016 roku na adres:

                        Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie

                        ul. Kościelna 3

                        05-500 Piaseczno

 

 

 

Inne informacje:

Aplikacje nie kompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu). Dokumenty w tym oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie naboru. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjne zniszczone. Proponowane wynagrodzenie 1.850,00 zł brutto. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. telefonu: (22) 60-45-288.

Powrót na górę strony