Poszukujemy Pracownika
Data publikacji 31.08.2016
Komendant Powiatowy Policji w Piasecznie poszukuje kandydata /ki/ w pełnym wymiarze czasu pracy na stanowisko Straszy Referent w wydziale prewencji Komendy Powiatowej w Piasecznie.
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- aktualizacja dokumentacji alarmowej KPP w Piasecznie w celu utrzymania gotowości alarmowej funkcjonariuszy i pracowników Policji,
- współpraca z Wojskowymi Komendami Uzupełnień w celu zabezpieczenia potrzeb mobilizacyjnego uzupełnienia rezerwami osobowymi KPP w Piasecznie podlegających militaryzacji oraz reklamowaniu funkcjonariuszy z obowiązku czynnej służby wojskowej,
- realizacja zadań w zakresie zabezpieczenia przeciwpożarowego obiektów (sprzęt ppoż., instalacja sygnalizacji alarmu pożarowego), przeprowadzanie czynności kontrolnych w zakresie ochrony ppoż., opracowywanie i uaktualnianie instrukcji bezpieczeństwa ppoż., opracowywanie i uaktualnianie regulaminu ochrony ppoż., prowadzenie działalności propagandowej w zakresie ochrony ppoż. oraz szkoleń wstępnych dla pracowników nowo przyjętych do pracy/służby,
- współpraca z komórkami organizacyjnymi zajmującymi się Zarządzaniem Kryzysowym, sprawami obronnymi w Urzędach Gmin i Powiatu w celu planowania, uzgadniania, współdziałania w zakresie użycia sił i środków,
- zajmowanie się planowaniem ochronnym obiektów KPP w Piasecznie w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób w nich przebywających,
- zajmowanie się planowaniem działań KPP w warunkach katastrof i awarii technicznych oraz innych katastrof w celu przygotowania zbioru dokumentów określających zadania, obowiązki i organizację działań struktur organizacyjnych Komedy,
- zajmowanie się planowaniem działań KPP w warunkach zewnętrznego zagrożenia państwa oraz wojny w celu przygotowania zbioru dokumentów określających zadania, obowiązki i organizację działań struktur organizacyjnych Komedy,
- wprowadzanie danych do systemów informatycznych SWOP i SESPol.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok i 6 miesięcy w administracji lub pracy biurowej
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
- umiejętność interpretacji przepisów
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność organizacji pracy własnej
- komunikatywność
- odpowiedzialność
- operatywność
- zdolność analitycznego myślenia
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie: wyższe lub tytuł zawodowy technik pożarnictwa
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze mobilizacyjno-obronnym i alarmowym lub ppoż.
- znajomość zasad funkcjonowania jednostki Policji
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych
- umiejętność działania pod presją czasu
- egzekwowanie przepisów
- analizy i wnioskowania
- prawo jazdy kat. B
- szkolenie instruktorów ochrony przeciwpożarowej
- uprawnienia dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "tajne"
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- życiorys/CV i list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia dokumentu potwierdzająca ukończenie szkolenia instruktorów ochrony ppoż.
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne”
Terminy i miejsce składania dokumentów:
- dokumenty należy złożyć do: 12 września 2016 r.
- decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
ul. Kościelna 3
05-500 Piaseczno
Inne informacje: