Poszukujemy pracownika
Komendant Powiatowy Policji w Piasecznie poszukuje kandydata/ki na stanowisko zastępcy naczelnika wydziału wspomagającego Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie.
KOMENDANT POWIATOWY POLICJI W PIASECZNIE
poszukuje 1 kandydata /ki/ w pełnym wymiarze czasu pracy na stanowisko
ZASTĘPCA NACZENIKA WYDZIAŁU
ds. koordynacji i nadzoru zadań realizowanych przez Zespół Administracyjno- Gospodarczy i Prezydialny Wydziału Wspomagającego
W WYDZIALE WSPOMAGAJACYM KOMENDY POWIATOWEJ POLICJI W PIASECZNIE
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- wspomaganie Naczelnika Wydziału Wspomagającego w zarządzaniu i nadzorze nad realizacją zadań oraz pracą poszczególnych pracowników w celu prawidłowego funkcjonowania Wydziału Wspomagającego,
- planowanie, organizowanie, nadzór nad ustalaniem hierarchii wykonywanych zadań przez pracowników Zespołu Administracyjno-Gospdarczego i Zespołu Prezydialnego Wydziału Wspomagającego w celu uwzględnienia ich ważności, sposobu i terminu realizacji oraz zapewnienia prawidłowej obsługi policjantów
i pracowników w wymienionym zakresie,
- sporządzanie kart opisu stanowisk pracy, zakresów czynności oraz ocen okresowych i pierwszych pracowników Zespołu Administracyjno-Gospdarczego i Zespołu Prezydialnego Wydziału Wspomagającego zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz sporządzanie wniosków awansowych, finansowych o zmianę składników uposażenia, wyróżnienia lub ukarania celem podnoszenia jakości i efektywności pracy pracowników oraz zwiększenia poziomu motywacji,
- sprawowanie funkcji administratora merytorycznego i administratora organizacyjnego dla systemu PUE MANDATY.MF.GOV.PL w celu prawidłowości działania aplikacji oraz nadzoru nad realizacją zadań w aplikacji PAP (Pakiet Aplikacji Policyjnych) w zakresie działania ww. w celu prawidłowości dokonywania rejestracji,
- współpraca z lokalnym administratorem merytorycznym Podsystemu Środki Trwałe/Gospodarka Materiałowa (SWOP), zapoznawanie z dokumentacją SWOP Podsystemu ŚT/GM, nadzór nad realizacją zadań przez koordynatorów poszczególnych modułów SWOP w celu przestrzegania zasad ochrony danych osobowych oraz zapewnienia prawidłowej eksploatacji systemu,
- sprawowanie nadzoru nad terminowym wykonywaniem badań okresowych, kontrolnych i wstępnych pracowników Zespołu Administracyjno-Gospodarczego i Zespołu Prezydialnego Wydziału Wspomagającego
w celu ustalenia przeciwwskazań zdrowotnych na zajmowanym stanowisku oraz ustalanie indywidualnego programu rozwoju zawodowego w służbie cywilnej w celu podniesienia kwalifikacji pracowników ww. zespołów,
- prowadzenie rejestru faktur i rachunków związanych z Funduszem Reprezentacyjnym Komendanta Powiatowego Policji w Piasecznie w celu bieżącej kontroli wydatków,
- sporządzanie projektów porozumień, umów darowizn oraz wniosków o wyrażenie zgody na przyjęcie darowizny, prowadzenie rejestru zawartych porozumień i umów w celu nadzoru, wykorzystania i rozliczenia środków z zawartych umów i porozumień.
Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie wyższe
-
doświadczenie zawodowe powyżej 1 roku w obszarze nadzoru nad pracownikami lub powyżej 4 lata w administracji
-
umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych
-
umiejętność kierowania zespołem
-
umiejętność rozwiązywania problemów interpersonalnych
-
umiejętność podejmowania decyzji
-
umiejętność działania w sytuacjach stresowych i pod presją czasu
-
komunikatywność
-
dyskrecja
-
lojalność
-
dyscyplina
-
dokładność
-
odpowiedzialność
-
dyspozycyjność
-
znajomość ustawy o Policji, ustawy o służbie cywilnej oraz przepisów wykonawczych
-
znajomość przepisów prawa pracy
-
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
Wymagania dodatkowe:
-
wykształcenie wyższe magisterskie
-
doświadczenie zawodowe powyżej 1 roku na stanowisku kierowniczym w administracji
-
kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”
-
znajomość zasad funkcjonowania jednostki Policji
-
prawo jazdy kat. B.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
-
życiorys/CV i list motywacyjny
-
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia;
-
kopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenie zawodowego powyżej 1 roku
w obszarze nadzoru nad pracownikami lub powyżej 4 lata w administracji (np. świadectwa pracy, zakres czynności, opisy stanowisk pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu itp.) -
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
-
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
-
oświadczenia o korzystaniu z pełni praw publicznych
-
oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
-
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
-
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego tj. powyżej 1 roku doświadczenia na stanowisku kierowniczym w administracji (np. świadectwa pracy, zakres czynności, opisy stanowisk pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu itp.).
-
kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dn. 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1167 ze zm.).
Dokumenty należy przesłać do dnia 19.02.2018 roku na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
ul. Kościelna 3
05-500 Piaseczno
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”. Aplikacje nie kompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu). Dokumenty w tym oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:
- weryfikacja formalna nadesłanych ofert
- weryfikacja wiedzy
- rozmowa kwalifikacyjna
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie naboru. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjne zniszczone. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze 3.071,04 zł wynikające z mnożnika 1,6389 kwoty bazowej + dodatek stażowy. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. telefonu: (22) 60-45-288.