Poszukujemy Pracowników
Komendant Powiatowy Policji w Piasecznie poszukuje kandydata/kandydatki w pełnym wymiarze czasu pracy na stanowisko STARSZY REFERENT do spraw obsługi kancelaryjno-biurowej Wydziału Ruchu Drogowego oraz STARSZEGO TECHNIKA Zespołu Administracyjno - Gospodarczego w Wydziale Wspomagającym Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie.
1. KOMENDANT POWIATOWY POLICJI W PIASECZNIE
poszukuje 1 kandydata/kandydatki w pełnym wymiarze czasu pracy na stanowisko
STARSZY REFERENT
do spraw obsługi kancelaryjno-biurowej
Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- Obsługa kancelaryjno-biurowa sekretariatu Wydziału Ruchu Drogowego, odbiór oraz nadawanie korespondencji zwykłej, poleconej, zapewnienie terminowej i prawidłowej wymiany korespondencji, prowadzenie ewidencji, rejestrów obiegu korespondencji, m.in. prowadzenie dziennika korespondencyjnego, dziennika podawczego w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w ww. wydziale. - Prowadzenie rejestrów: ewidencja kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego karty |
- Współpraca z firmami ubezpieczeniowymi w celu dostarczenia aktualnych informacji |
- Udzielanie informacji Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad oddział w Grójcu |
- Rozliczanie protokołami zdawczo-odbiorczymi funkcjonariuszy i pracowników Policji Wydziału Ruchu Drogowego zwalniających się lub przenoszących się na inne stanowiska służbowe w celu nadzoru nad terminowym rozliczeniem się z przydzielonych spraw i dokumentów. - Przedkładanie Naczelnikowi Wydziału Ruchu Drogowego wykazu spraw niezałatwionych raz na rok w uzasadnionych przypadkach raz na kwartał w celu nadzoru nad terminowym załatwieniem spraw przydzielonych. |
- Przyjmowanie od pracowników i gromadzenie spraw ostatecznie załatwionych, sporządzanie spisów zawartości teczek, sporządzanie spisów akt przekazanych do składnicy akt oraz protokołów brakowania zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt Policji w celu prawidłowego obiegu |
- Redagowanie i wytwarzanie pism oraz dokumentacji na polecenie Naczelnika lub Zastępcy Naczelnika Wydziału Ruchu Drogowego w celu wsparcia ich w bieżącej pracy. |
Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie średnie
-
doświadczenie zawodowe powyżej 0,5 roku w administracji lub pracy biurowej
-
umiejętność obsługi komputera
-
umiejętność obsługi urządzeń biurowych
-
umiejętność pracy w zespole
-
umiejętność organizacji pracy własnej
-
komunikatywność
-
odpowiedzialność
-
samodzielność i rzetelność
-
posiadanie obywatelstwa polskiego
-
korzystanie z pełni praw publicznych
-
nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe:
-
doświadczenie zawodowe 1 rok w obszarze obsługi kancelaryjno-biurowej
-
poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dn. 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 412 – tekst jednolity)
-
znajomość zasad funkcjonowania jednostki Policji
-
znajomość obowiązujących przepisów i procedur
-
umiejętność podejmowania decyzji
-
umiejętność działania w sytuacjach stresowych
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
-
życiorys/CV i list motywacyjny
-
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
-
kopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenie zawodowego powyżej 0,5 roku w administracji lub pracy biurowej (np. świadectwa pracy, zakres czynności, opisy stanowisk pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu itp.)
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
-
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
-
oświadczenia o korzystaniu z pełni praw publicznych
-
oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
-
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego
w zakresie doświadczenia zawodowego tj. 1 rok w obszarze obsługi kancelaryjno-biurowej (np. świadectwa pracy, zakres czynności, opisy stanowisk pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu itp.)
-
kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dn.
5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 412 – tekst jednolity)
Dokumenty należy przesłać do dnia 20.03.2018 roku na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
ul. Kościelna 3
05-500 Piaseczno
Inne informacje:
Umowa na czas określony – zastępstwo.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, życiorys oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą oraz własnoręcznie podpisane. Oferty nie kompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu).
Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych,
- analiza ofert spełniających wymagania formalne,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie naboru. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjne zniszczone. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze 2692,52 zł wynikające z mnożnika 1,4369 kwoty bazowej + dodatek stażowy. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. telefonu: (22) 60-45-288 w godz. 8.00 – 16.00.
2.KOMENDANT POWIATOWY POLICJI W PIASECZNIE
poszukuje 1 kandydata/kandydatki w pełnym wymiarze czasu pracy na stanowisko
STARSZEGO TECHNIKA ZESPOŁU ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZEGO
W WYDZIALE WSPOMAGAJĄCYM
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- nadzór nad ekonomicznym i oszczędnym gospodarowaniem sprzętem transportowym w Komendzie Powiatowej Policji w Piasecznie;
- prowadzenie ewidencji pojazdów służbowych oraz dokumentacji z tym związanej tj. protokół przyjęcia z KSP, protokół przekazania użytkownikowi końcowemu;
- systematyczne przeprowadzanie kontroli zewnętrznej i wewnętrznej pojazdów służbowych
w zakresie czystości, uszkodzeń oraz prawidłowego eksploatowania;
- koordynowanie i nadzór nad obsługą techniczną sprzętu transportowego KPP w Piasecznie oraz podległych jednostek organizacyjnych poprzez planowanie i uzgadnianie ze Stacją Obsługi Pojazdów KSP oraz stacjami „zewnętrznymi” terminów wykonywania obsługi technicznej pojazdów, obsług sezonowych, przeglądów gwarancyjnych, wymaganych wizyt serwisowo-kontrolnych, napraw powypadkowych i innych czynności techniczno-serwisowych pojazdów służbowych;
- nadzór nad terminowym doprowadzaniem pojazdów do stacji obsługi, warsztatów oraz nadzór nad wykonaniem: przeglądów sezonowych, obsługi technicznej, obsługi gwarancyjnej, serwisowo-kontrolnej, napraw oraz innych czynności serwisowych pojazdów służbowych pozostających na stanie KPP
w Piasecznie i jednostek podległych;
- przydzielanie kart flota na mycie i odkurzanie pojazdów służbowych, miesięczne rozliczanie kierujących z usługi mycia i odkurzania oraz terminowe przekazywanie rozliczeń do Wydziału Transportu KSP;
- wydawanie i comiesięczne rozliczanie kart pracy pojazdów służbowych;
- przydzielanie jednostkom kart „FLOTA”, rozliczanie kierujących z rachunków za pobrane paliwo
z kart „FLOTA”, kontrola zgodności ich treści, rodzaju pobranych paliw oraz terminowe przekazywanie ich do Wydziału Transportu KSP;
- sporządzanie protokołów szkód, prowadzenie rejestru szkód transportowych oraz bieżące monitorowanie ich realizacji w zakresie: ponadnormatywnego zużycia paliwa, szkód komunikacyjnych, szkód w sprzęcie transportowym;
- prowadzenie książek technicznych pojazdów służbowych ST-3;
- wydawanie zezwoleń dla funkcjonariuszy na kierowanie pojazdami uprzywilejowanymi;
- sporządzanie wykazów sprzętu transportowego wyłączonego z eksploatacji i przesyłanie do Wydziału Transportu KSP;
- nadzór i kontrola terminowej wymiany ogumienia sezonowego oraz ewidencja przebiegu ogumienia
w „ST-3”pojazdu;
- kontrola prawidłowości dokumentowania pracy pojazdów w książkach kontroli pracy pojazdów oraz książce dyspozytora;
- sporządzanie dokumentacji przychodowej i rozchodowej dotyczącej zużycia paliwa i przejechanych kilometrów (MPiS);
- rozwożenie poczty i dokumentacji wytworzonej w KPP w Piasecznie do KSP i innych podmiotów
w zależności od potrzeb;
- przygotowywanie i przekazywanie do archiwizacji dokumentów ostatecznie zakończonych zgodnie
z przepisami.
Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie średnie;
-
prawo jazdy kat. B;
-
staż pracy 2 lata w administracji publicznej lub pracy biurowej;
-
obsługa komputera;
-
umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
-
umiejętność komunikowania się;
-
umiejętność negocjacji;
-
pracy zespołowej;
-
współpracy;
-
interpretacji przepisów;
-
szybkiego działania i podejmowania decyzji;
-
prawo jazdy kat. B.
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe
-
3 lata stażu pracy o podobnym charakterze;
-
obsługa komputera (systemu operacyjnego Windows, programów pakietu Microsoft Office);
-
obsługa poczty elektronicznej, Internet;
-
poświadczenie bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzanie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 412 – tekst jednolity).
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
-
życiorys i list motywacyjny;
-
kopię dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia średniego
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru;
-
oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
-
oświadczenia kandydata o nieskazaniu wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
-
kopie dokumentów potwierdzające posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
-
kopię dokumentów potwierdzające posiadanie doświadczenia zawodowego 2 lata w administracji publicznej lub pracy biurowej (kopia świadectw pracy, zakresów obowiązków, zaświadczenie
o zatrudnieniu itp.); -
kopia prawa jazdy kat. B;
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopię dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia wyższego
- kopię poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzanie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 412 – tekst jednolity);
- kopię dokumentów potwierdzające posiadanie doświadczenia zawodowego 3 lata pracy o podobnym charakterze (kopia świadectw pracy, zakresów obowiązków, zaświadczenie o zatrudnieniu itp.).
Dokumenty należy przesłać do dnia 26.03.2018 roku na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
ul. Kościelna 3
05-500 Piaseczno
(z dopiskiem na kopercie oraz w liście motywacyjnym „oferta pracy st. technik ZAG/I/18”)
Inne informacje:
Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, życiorys ora wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą oraz własnoręcznie podpisane. Oferty nie kompletne
i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu).
Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody: weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych, analiza ofert spełniających wymagania formalne, rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie naboru. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjne zniszczone. Proponowane wynagrodzenie brutto 2651,67 zł. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. telefonu:
(22) 60-45-288 w godz. 8.00 – 16.00.
js