Poszukujemy pracownika
Komendant Powiatowy Policji w Piasecznie poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku Monter- Konserwator. Oferty prosimy składać do dnia 11 maja 2018 roku (wpływ do urzędu).
MONTER-KONSERWATOR URZĄDZEŃ I SIECI WODNO-KANALIZACYJNEJ, C.O. I GAZOWEJ
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- obsługa agregatu prądotwórczego w Komendzie Powiatowej Policji w Piasecznie
- kontrola instalacji elektrycznej zgodnej z uprawnieniami
- konserwacja instalacji wodno-kanalizacyjnej zgodnie z uprawnieniami
- konserwacja instalacji centralnego ogrzewania zgodnie z uprawnieniami
- usuwanie usterek i wykonywanie drobnych napraw w KPP w Piasecznie i w podległych jednostkach
- malowanie pomieszczeń i wyposażenie w zależności od potrzeb
- utrzymanie porządku i czystości wokół budynku KPP w Piasecznie
- dbanie o tereny zielone KPP w Piasecznie i jednostkach podległych
- obsługa instalacji wentylacyjnej, klimatyzacyjnej
- obsługa urządzeń hydroforowych
- dbanie o sprawność techniczną urządzeń zamontowanych na trwałe w budynku KPP w Piasecznie
- kontrola urządzeń sanitarnych
- transport artykułów z magazynów KSP
- rozwożenie poczty i dokumentacji wytworzonej w KPP w Piasecznie do KSP i innych podmiotów
w zależności od potrzeb
Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie zasadnicze
-
prawo jazdy kat. B;
-
świadectwo kwalifikacji E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku EKSPLOATACJI
-
umiejętność organizacji pracy własnej
-
umiejętność interpretacji przepisów
-
dyspozycyjność
-
odpowiedzialność
-
rzetelność
-
umiejętność szybkiego działania
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie średnie
-
1 rok doświadczenia zawodowego o podobnym charakterze;
-
poświadczenie bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzanie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 412 – tekst jednolity)
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
-
życiorys i list motywacyjny;
-
kopię dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia zasadniczego
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru;
-
oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
-
oświadczenia kandydata o nieskazaniu wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
-
kopie dokumentów potwierdzające posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
-
kopia prawa jazdy kat. B;
-
kopia świadectwa kwalifikacji E uprawniającego do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji
i sieci na stanowisku EKSPLOATACJI
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopię dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia średniego
-
kopię dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego 1 rok w pracy
o podobnym charakterze (kopia świadectw pracy, zakresów obowiązków, zaświadczenie
o zatrudnieniu itp.);
- kopię poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzanie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 412 – tekst jednolity)
Dokumenty należy przesłać do dnia 11.05.2018 roku na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
ul. Kościelna 3
05-500 Piaseczno
Inne informacje:
Uprzejmie informujemy kandydatów, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie
w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, życiorys ora wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą oraz własnoręcznie podpisane. Oferty nie kompletne
i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu).
Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody: weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych, analiza ofert spełniających wymagania formalne, rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie naboru. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjne zniszczone. Proponowane wynagrodzenie brutto 2709,51 zł. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. telefonu:
(22) 60-45-288 w godz. 8.00 – 16.00.