Aktualności

Poszukujemy pracownika

Data publikacji 19.04.2018

Komendant Powiatowy Policji w Piasecznie poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku Monter- Konserwator. Oferty prosimy składać do dnia 11 maja 2018 roku (wpływ do urzędu).

MONTER-KONSERWATOR URZĄDZEŃ I SIECI WODNO-KANALIZACYJNEJ, C.O. I GAZOWEJ

Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

- obsługa agregatu prądotwórczego w Komendzie Powiatowej Policji w Piasecznie

- kontrola instalacji elektrycznej zgodnej z uprawnieniami

- konserwacja instalacji wodno-kanalizacyjnej zgodnie z uprawnieniami

- konserwacja instalacji centralnego ogrzewania zgodnie z uprawnieniami

- usuwanie usterek i wykonywanie drobnych napraw w KPP w Piasecznie i w podległych jednostkach

- malowanie pomieszczeń i wyposażenie w zależności od potrzeb

        - utrzymanie porządku i czystości wokół budynku KPP w Piasecznie

- dbanie o tereny zielone KPP w Piasecznie i jednostkach podległych

- obsługa instalacji wentylacyjnej, klimatyzacyjnej

- obsługa urządzeń hydroforowych

- dbanie o sprawność techniczną urządzeń zamontowanych na trwałe w budynku KPP w Piasecznie

- kontrola urządzeń sanitarnych

- transport artykułów z magazynów KSP

- rozwożenie poczty i dokumentacji wytworzonej w KPP w Piasecznie do KSP i innych podmiotów
w zależności od potrzeb

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie zasadnicze

  • prawo jazdy kat. B;

  • świadectwo kwalifikacji E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku EKSPLOATACJI

  • umiejętność organizacji pracy własnej

  • umiejętność interpretacji przepisów

  • dyspozycyjność

  • odpowiedzialność

  • rzetelność

  • umiejętność szybkiego działania

Wymagania dodatkowe:

- wykształcenie średnie

  • 1 rok doświadczenia zawodowego o podobnym charakterze;

  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzanie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 412 – tekst jednolity)

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • życiorys i list motywacyjny;

  • kopię dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia zasadniczego

  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru;

  • oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;

  • oświadczenia kandydata o nieskazaniu wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;

  • kopie dokumentów potwierdzające posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;

  • kopia prawa jazdy kat. B;

  • kopia świadectwa kwalifikacji E uprawniającego do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji
    i sieci na stanowisku EKSPLOATACJI

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

- kopię dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia średniego

  • kopię dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego 1 rok w pracy
    o podobnym charakterze (kopia świadectw pracy, zakresów obowiązków, zaświadczenie
    o zatrudnieniu itp.);

- kopię poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzanie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 412 – tekst jednolity)

 

Dokumenty należy przesłać do dnia 11.05.2018 roku na adres:

Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie

ul. Kościelna 3

05-500 Piaseczno

Inne informacje:

Uprzejmie informujemy kandydatów, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie
w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, życiorys ora wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą oraz własnoręcznie podpisane. Oferty nie kompletne
i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu).

Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody: weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych, analiza ofert spełniających wymagania formalne, rozmowa kwalifikacyjna.

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie naboru. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjne zniszczone. Proponowane wynagrodzenie brutto 2709,51 zł. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. telefonu:
(22) 60-45-288 w godz. 8.00 – 16.00.

Powrót na górę strony