Praca
KOMENDANT POWIATOWY POLICJI W PIASECZNIE poszukuje 1 kandydata/kandydatki w pełnym wymiarze czasu pracy na stanowisko STARSZEGO INSPEKTORA W ZESPOLE INFORMATYKI WYDZIAŁU WSPOMAGAJĄCEGO KOMENDY POWIATOWEJ POLICJI W PIASECZNIE
Zakres zadań:
- sprawowanie nadzoru i koordynacja realizacji zadań przewidzianych dla Zespołu Informatyki oraz sprawowanie bezpośredniego nadzóru nad dokumentacją objętą rejestracją procesową w celu zapewnienia terminowej, rzetelnej, kompletnej realizacji zadań,
- sprawowanie nadzoru nad jakością, terminowością, kompletnością danych wprowadzanych, modyfikowanych do policyjnych i pozapolicyjnych baz danych celem zapewnienia wymaganej jakości danych w KSIP,
- nadzór i koordynacja realizacji zadań związanych z zapewnieniem niezakłóconego działania systemów informatycznych i łącznościowych w Komendzie Powiatowej Policji w Piasecznie i jednostkach podległych w celu zapewnienia ciągłości działania systemów informatyczno-łącznościowych,
- sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań związanych z prowadzeniem gospodarki przychodowo-rozchodowej sprzętu informatyki i łączności (prowadzeniem ewidencji, procesem: powierzenia mienia, wprowadzania danych do SWOP GM (Gospodarka Materiałowa) i ŚT (Środki Trwałe), inwentaryzacji, postępowań szkodowych, wybrakowania) w celu zapewnienia rozliczenia się z powierzonego mienia,
- sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem ewidencji uprawnień/upoważnień, terminowych ich nadawaniem i odwoływaniem w celu realizacji procedur kontroli dostępu i bezpieczeństwa,
- sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań administratora informatyki i lokalnego administratora technicznego systemów informatycznych w celu utrzymania ciągłości działania systemów,
- koordynacja naprawy, przeglądów oraz konserwacji sprzętu informatycznego i łączności w celu zapewnienia prawidłowego ich funkcjonowania.
Wymagania niezbędne:
wykształcenie średnie,
doświadczenie zawodowe 1 rok w administracji lub pracy biurowej,
umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
umiejętność wykorzystania systemów informatycznych,
umiejętność wykorzystania baz danych,
umiejętność obsługi poczty elektronicznej,
umiejętność interpretacji przepisów,
umiejętność pracy w zespole,
umiejętność organizacji pracy własnej,
kreatywność,
komunikatywność,
odpowiedzialność,
prawo jazdy kat. B.
Wymagania dodatkowe:
wykształcenie wyższe informatyczne,
doświadczenie zawodowe 1 rok w obszarze informatyczno-łącznościowym oraz koordynacji zadań,
znajomość zasad funkcjonowania jednostki Policji,
umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
zdolności analitycznego myślenia,
poświadczenie bezpieczeństwa „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dn. 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 412 ze zm.),
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
życiorys/CV i list motywacyjny
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
kopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenie zawodowego 1 rok w administracji lub pracy biurowej (np. świadectwa pracy, zakres czynności, opisy stanowisk pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu itp.)
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
oświadczenia o korzystaniu z pełni praw publicznych
oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
kopia prawa jazdy kat. B.
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowegow zakresie doświadczenia zawodowego tj. 1 rok w obszarze informatyczno-łącznościowym oraz koordynacji zadań (np. świadectwa pracy, zakres czynności, opisy stanowisk pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu itp.),
kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dn.5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 412 ze zm.).
Terminy i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy złożyć do 26.06.2018 r.
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Miejsce składnia dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
ul. Kościelna 3
05-500 Piaseczno
Dane osobowe – klauzula informacyjna
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przeprowadzeniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniu dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Piasecznie ul. Kościelna 3, 05-500 Piaseczno
Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kpp_piaseczno@ksp.policja.gov.pl lub listownie: Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie ul. Kościelna 3, 05-500 Piaseczno
Cel przetwarzania danych: przeprowadzanie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
Inne informacje: podane dane nie będą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, życiorys oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą oraz własnoręcznie podpisane. Oferty nie kompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu).
Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych,
- analiza ofert spełniających wymagania formalne,
- rozmowa kwalifikacyjna ze sprawdzianem wiedzy/umiejętności.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie naboru. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjne zniszczone. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze 2881,78 zł wynikające z mnożnika 1,5379 kwoty bazowej + dodatek stażowy (max do 20%).
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. telefonu: (22) 60-45-288 w godz. 8.00 – 16.00.