Poszukiwany technik do zespołu informatyki
KOMENDANT POWIATOWY POLICJI W PIASECZNIE poszukuje 1 kandydata/kandydatki na stanowisko TECHNIKA w pełnym wymiarze czasu pracy DO ZESPOŁU INFORMATYKI WYDZIAŁU WSPOMAGAJĄCEGO KOMENDY POWIATOWEJ POLICJI W PIASECZNIE
Zakres zadań:
Zapewnienie sprawności działania oraz nadzór nad prawidłowym eksploatowaniem urządzeń i systemów łączności, informatyki, technik multimedialnych oraz rejestratorów rozmów w jednostce oraz jednostkach podległych.
Udzielanie wsparcia bieżącego teleinformatycznego i technicznego użytkowników końcowych systemów teleinformatycznych.
Na bieżąco rozwiązywanie problemów użytkowników końcowych systemów oraz podejmowanie działań naprawczych, serwisowych sprzętu i urządzeń łączności i informatyki w granicach możliwości technicznych.
Wykonywanie, zabezpieczanie i archiwizacja kopii rejestrowanych rozmów.
Wykonywanie zadań lokalnego administratora technicznego systemów teleinformatycznych.
Zapewnianie ochrony informacji niejawnych w systemach i sieciach teleinformatycznych jednostki.
Utrzymanie porządku w pomieszczeniach technicznych teleinformatyki jednostki.
Nadzór i kontrola nad sprawnoścą systemów klimatyzacji i zasilania serwerowni, monitoringu wizyjnego ochrony obiektów, PDOZ i kontroli dostępu.
Współpraca z właściwymi komórkami merytorycznymi WTI KSP.
Nadzór i współpraca z operatorami publicznymi, serwisami zewnętrznymi w zakresie prac wykonywanych na potrzeby systemów łączności, informatyki, zasilania i klimatyzacji.
Planowanie, ustalanie potrzeb, magazynowanie i zaopatrywanie stanowisk w sprzęt i materiały łączności i informatyki we współpracy z WTI.
Prowadzenie dokumentacji przychodowo-rozchodowej, ustalanie potrzeb, zamawianie, realizacja dostaw materiałów eksploatacyjnych teleinformatyki.
Obsługa sieci kablowo-przewodowej na potrzeby eksploatowanych systemów łączności i informatyki.
Branie udziału w pracach wdrożeniowych nowych systemów oraz szkoleniach przeprowadzanych przez Wydział Teleinformatyki.
Wykonywanie innych czynności w zakresie teleinformatyki i technik multimedialnych wynikających z bieżących i zaistniałych okoliczności.
Prowadzenie ewidencji przychodowo-rozchodowej sprzętu łączności, ochrony technicznej, monitoringu, sporządzanie dokumentów przyjęcia/przekazania sprzętu.
Rozliczanie ze sprzętu łączności policjantów/pracowników przenoszonych/zwalnianych (karty obiegowe).
Przyjmowanie do naprawy sprzętu łączności i informatyki, przekazywanie do naprawy (KSP), uzgadnianie terminów i stałe monitorowanie terminów napraw i odbioru sprzętu.
Organizowanie, koordynowanie procesu wybrakowania sprzętu łączności.
Prowadzenie postępowania szkodowego w zakresie sprzętu łączności i informatyki.
Wymagania niezbędne:
wykształcenie średnie
obsługa komputera i innych urządzeń biurowych
umiejętność pracy zespołowej
umiejętność organizacji pracy własnej
odpowiedzialność
komunikatywność
prawo jazdy kat. B
Wymagania dodatkowe:
wykształcenie wyższe
doświadczenie zawodowe 1 rok w obszarze informatyczno-łącznościowym
znajomość zasad funkcjonowania jednostki Policji
umiejętność działania w sytuacjach stresowych
umiejętność interpretacji przepisów
umiejętność wykorzystania systemów informatycznych
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
życiorys/CV i list motywacyjny
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
oświadczenia o korzystaniu z pełni praw publicznych
oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
kopia prawa jazdy
poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dn. 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 412 ze zm.)
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego tj. 1 rok w obszarze informatyczno-łącznościowym (np. świadectwa pracy, zakres czynności, opisy stanowisk pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu itp.)
Dokumenty należy przesłać do dnia 28 czerwca 2018 r. na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
ul. Kościelna 3
05-500 Piaseczno
Dane osobowe – klauzula informacyjna
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przeprowadzeniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniu dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Piasecznie ul. Kościelna 3, 05-500 Piaseczno
Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kpp_piaseczno@ksp.policja.gov.pl lub listownie: Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie ul. Kościelna 3, 05-500 Piaseczno
Cel przetwarzania danych: przeprowadzanie naboru na stanowisko pracy poza służbą cywilną
Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
Okres przechowywania danych: zgodnie z przepisami archiwalnymi prawa krajowego
Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
Inne informacje: podane dane nie będą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
Inne informacje:
Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, życiorys oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą oraz własnoręcznie podpisane. Oferty nie kompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu).
Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych,
- analiza ofert spełniających wymagania formalne,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie naboru. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjne zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. telefonu: (22) 60-45-288 w godz. 8.00 – 16.00.