Poszukujemy pracownika do prowadzenia policyjnego archiwum
Komendant Powiatowy Policji w Piasecznie zatrudni kandydata/kandydatkę na stanowisko starszego referenta do spraw: prowadzenia składnicy akt w pełnym wymiarze czasu pracy do Zespołu Prezydialnego Wydziału Wspomagającego Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie.
ZAKRES ZADAŃ
-
gromadzenie, opracowywanie, przechowywanie i udostępnianie dokumentacji archiwalnej zgromadzonej w Składnicy Akt Komendy Powiatowej Policji
w Piasecznie, -
gromadzenie dokumentacji powstałej w jednostce w celu jej klasyfikacji i kwalifikacji,
-
wydzielanie dokumentacji niearchiwalnej przechowywanej w Składnicy Akt w celu dokonania jej brakowania zgodnie z obowiązującymi przepisami,
-
współpraca z organami kontroli, administracji państwowej, organami ścigania
i wymiarem sprawiedliwości, urzędami centralnymi, organami terenowej administracji rządowej i innymi uprawnionymi podmiotami w celu udostępnienia dokumentacji archiwalnej przechowywanej w Składnicy Akt Komendy Powiatowej Policji
w Piasecznie, -
przeprowadzanie skontrum zgodnie z obowiązującymi przepisami w celu sprawdzenia stanu zasobu archiwalnego poprzez porównanie zapisów ewidencyjnych z faktycznym stanem akt archiwalnych,
-
wspomaganie prac archiwalnych w jednostkach organizacyjnych Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie w celu prawidłowości funkcjonowania, zgodnie
z obowiązującymi przepisami w tym zakresie oraz prowadzenie szkoleń z zakresu archiwizacji, -
dbanie o prawidłowe przechowywanie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej w celu właściwego jej zabezpieczenia,
-
opracowywanie analiz, sprawozdań w celu dostarczenia informacji jednostce nadrzędnej dotyczącej funkcjonowania Składnicy Akt Komendy Powiatowej Policji
w Piasecznie.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
-
wykształcenie: średnie
-
doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji lub pracy biurowej
-
umiejętność pracy na komputerze
-
umiejętność obsługi urządzeń biurowych
-
umiejętność interpretacji przepisów
-
umiejętność pracy w zespole
-
umiejętność organizacji pracy własnej
-
komunikatywność
-
odpowiedzialność
-
dokładność
-
posiadanie obywatelstwa polskiego
-
korzystanie z pełni praw publicznych
-
nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
-
wykształcenie: wyższe
-
doświadczenie zawodowe: 1 rok w danym obszarze prowadzenie składnicy akt/archiwum
-
szkolenie z zakresu archiwizacji
-
poświadczenie bezpieczeństwa „ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dn. 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 412 ze zm.)
-
znajomość funkcjonowania jednostki Policji
-
prawo jazdy kat. B
-
odporność na stres
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
-
życiorys/CV i list motywacyjny
-
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
-
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
-
oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
-
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
-
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
-
kopie dokumentu potwierdzającego szkolenie z zakresu archiwizacji
-
kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dn. 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 412 ze zm.)
-
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
-
dokumenty należy złożyć do: 15 listopada 2018 r.
-
decyduje data: wpływu oferty do urzędu
-
miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
ul. Kościelna 3
05-500 Piaseczno
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przeprowadzeniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniu dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Piasecznie ul. Kościelna 3, 05-500 Piaseczno. Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kpp_piaseczno@ksp.policja.gov.pl lub listownie: Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie ul. Kościelna 3, 05-500 Piaseczno. Cel przetwarzania danych: przeprowadzanie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
(z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska) oraz nie dłużej niż to wynika z przepisów archiwizacji
i procedur wewnętrznych.
Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy
z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.