"Zostań Policjantem" informację uzyskasz również w Powiatowym Urzędzie Pracy w Piasecznie
Policjanci z Piaseczna rozpoczęli współpracę z Powiatowym Urzędem Pracy, gdzie będzie można między innymi porozmawiać z funkcjonariuszami o służbie na rzecz społeczeństwa. Jeśli lubisz pomagać innym? Lubisz wyzwania? Cenisz stabilne warunki zatrudnienia? Zostań policjantem! To zawód dla ludzi z pasją. Wymagający i dający dużo satysfakcji z możliwości pomocy innym ludziom. Jeśli chcesz z nami pracować – przystąp do działania!
W ramach prowadzonej przez policję kampanii "Zostań Policjantem", nawiązaliśmy współpracę z Powiatowym Urzędem Pracy w Piasecznie. Podczas spotkania policjantów z Panią dyrektor Danutą Świetlik przedstawione zostały założenia programu rekrutacji dla osób zainteresowanych służbą w naszej formacji. W ramach wspólnych działań z Urzędem Pracy odbedą się między innymi spotkania i prezentacje w holu głównym nowego budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Piasecznie przy ulicy Czajewicza 2/4. Szczegółowe dane dotyczące rekrutacji można także uzyskać bezpośrednio kontaktując się z Komendą Powiatową Policji w Piasecznie ul. Kościelna 3 lub telefonicznie pod numerem 47 72 45 214.
Zalety pracy w Policji:
- możliwość pozyskania pracy niezależnie od posiadanego doświadczenia zawodowego;
- gwarancję stałych warunków pracy;
- ciekawą pracę;
- możliwość rozwoju zawodowego;
- różnorodny system szkoleń;
- precyzyjny system wynagrodzenia;
- rozbudowany system socjalny.
Kto może zostać policjantem:
- obywatel polski o nieposzlakowanej opinii;
- posiadający co najmniej średnie wykształcenie;
- nie skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
- korzystający z pełni praw publicznych;
- posiadający zdolność fizyczną i psychiczną do służby w formacjach uzbrojonych, podległych szczególnej dyscyplinie służbowej, której gotów jest się podporządkować;
- dający rękojmię zachowania tajemnicy stosownie do wymogów określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych.
Preferencje z tytułu posiadanego przez kandydata do służby wykształcenia:
- wykształcenie wyższe (magisterskie lub równorzędne) o kierunku przydatnym do służby w Policji: prawo, ekonomia, administracja, bezpieczeństwo narodowe lub bezpieczeństwo wewnętrzne;
- wykształcenie wyższe (magister lub równorzędne) o kierunku innym niż wymienione;
- wykształcenie wyższe (licencjat, inżynier);
- wykształcenie średnie (ukończenie liceum ogólnokształcącego lub technikum w klasie, w której nauczane były przedmioty dotyczące funkcjonowania Policji, dla których zostały opracowane w szkole programy nauczania włączone do szkolnego zestawu programów nauczania).
Preferencje z tytułu umiejętności posiadanych przez kandydatów do służby:
- posiadanie tytułu ratownika albo ratownika medycznego;
- posiadanie uprawnień instruktora sportów walki, strzelectwa sportowego, ratownictwa wodnego, nurkowania oraz sportów motorowodnych;
- posiadanie uprawnień ratownika wodnego, uprawnień w dziedzinie płetwonurkowania lub wykonywania prac podwodnych oraz uprawnień do prowadzenia łodzi motorowej;
- posiadanie prawa jazy kategorii „A” lub „C”.
Wymagane dokumenty:
- podanie o przyjęcie do służby;
- wypełniony kwestionariusz osobowy kandydata do służby: część A i B (formularz kwestionariusza do pobrania w Komendzie Stołecznej Policji, komendach powiatowych i rejonowych Policji lub każdej innej jednostce Policji na terenie kraju);
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (oryginały dokumentów do wglądu);
- kserokopie świadectw pracy lub służby z poprzednich miejsc pracy lub służby, jeżeli wcześniej kandydat do służby pozostawał w stosunku pracy lub w służbie (oryginały dokumentów do wglądu);
- książeczka wojskowa, jeżeli kandydat do służby jest objęty ewidencją wojskową (do wglądu).
Ponadto osoby podlegające kwalifikacji wojskowej powinny posiadać uregulowany stosunek do służby wojskowej.
Dołącz do najlepszych! Ty też Możesz!